2e etappe - Reisverslag uit Doha, Qatar van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu 2e etappe - Reisverslag uit Doha, Qatar van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu

2e etappe

Door: Joeri

Blijf op de hoogte en volg Joeri

19 Oktober 2009 | Qatar, Doha

We zijn nu in de zandbak van Qatar en er is een hoop bedrijvigheid op het vliegveld. Lokale tijd is 00:12, dus het is hier al maandag. Alle laagjes fleece zijn inmiddels uit want het is hier zelfs op dit tijdstip nog 28 graden. Kunnen we alvast een beejte wennen want in Nepal is het zonovergoten. We hebben op de veschillende blogs al reacties gehad over haardvuren, warme chocolade melk en dikke jassen, maar in Nepal is het ook nog tussen de 25 en 35 graden op het moment, niet echt vervelend dus. De vlucht vanuit zwitserland was helemaal top! Het vliegtuig zat maar voor een kwart vol, dus we hadden alle ruimte. Goede catering en erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader! Het volgende bericht zal vanuit Nepal zijn, want daar gaat het tenslotte om. We zijn in ieder geval helemaal klaar voor de laatste etappe! Tot in Nepal
Groetjes
Joeri

• 20 Oktober 2009 - 09:22

Jan En Gemma:

ha joeri,

leuk dat we je zo een beetje in de gaten kunnen houden ;-). ik ben zo gewend onbekende mail te deleten dat ik voordat ik goed en besefte wat ik aan het lezen was mijzelf al uit jouw mailinglist heb verwijderd. Domdom. misschien kun je me nog terugzetten anders lees ik wel met gemma mee. In ieder geval zijn we al stinkend jaloers. Wanneer je reisgezel-schap een heeeeeeeeeeeel klein beetje op de peru-groep lijkt heb je wr een gezellige tijd.
    Groeten uit middelburg en we blijven je volgen !
    jan en gemma

• 21 Oktober 2009 - 09:27

Syts Sytsema:

tjeemig wat is dat leuk zeg we zijn eigenlijk gewoon met je mee op stap. de fotoos zijn prachtig (trouwens jouw fotoboek van onze reis is het mooist).veel plezier en groeten van syts en jose