1e etappe - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu 1e etappe - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu

1e etappe

Door: Joeri

Blijf op de hoogte en volg Joeri

18 Oktober 2009 | Zwitserland, Genève

Pfff wat een wereldreis!! de eerste etappe zit er op en we zijn heelhuids aangekomen in het verre Zwitserland, waar we zitten te wachten in een veel te kleine wachtkamer met hoe kan het ook anders een karrevracht aan horloges.Verder is er helemaal niets, maar de uurwerken zijn plenty aanwezig. Al is het alleen maar om je met zwitserse precisie eraan te herinneren hoe lang het nog duurt voordat de volgende vlucht vertrekt. Over volgende vluchten gesproken, die gaat over een kleine 2 uur richting Doha, de grote zandbak in Qatar. Gelukkig kan ik mijn tijd een beetje doden met internetten en het vullen van deze Blog. Samen met mijn reisgenotes hou ik overigens ook nog een ander blog bij. http://nepalreis.reismee.nl

Wat mijn reisgenotes nu doen?? Diegene die Yoka kent die zal het wel raden, die ligt namelijk te slapen. En Ingrid zit een beetje wezenloos voor zich uit te staren. Gelukkig zijn we morgenochtend vroeg in Kathmandu, dan gaat het feest pas echt beginnen

Tot dan

Joeri

• 18 Oktober 2009 - 14:09

Alex:

Hallo Joeri, en natuurlijk ook Yoka en Ingrid, die ik overigens niet ken, een fijne vakantie toegewenst. Ik ben benieuwd naar de verhalen van de ervaringen die jullie daar zoal op doen. Veel plezier. Groetjes van Alex, en uiteraard ook van Annette

• 18 Oktober 2009 - 20:33

Marnelle: