Bijna!! - Reisverslag uit , van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu Bijna!! - Reisverslag uit , van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu

Bijna!!

Door: Joeri

Blijf op de hoogte en volg Joeri

09 Oktober 2009 | ,

Nog ruim een week en dan begint het avontuur naar Nepal. Nog een weekje mezelf druk maken op het werk, een opleiding afronden en uiteraard mijn tas inpakken, Zondag de 18e vlieg ik samen met mijn 2 reisgenotes van Schiphol naar Geneve, van Geneve naar Doha (Qatar) en vervolgens naar Kathmandu. Hopelijk komen we daar een dag later, vroeg in de ochtend aan. Een echt programman hebben we niet. Maar we zijn ongeveer een week in Kathmandu en omgeving. daarna vertrekken we voor een week naar Pokhara, waar vandaan we een trekking gaan doen en reizen vervolgens naar Bardia National Park. Uiteraard sluiten we de reis weer in Kathmandu af.

• 10 Oktober 2009 - 16:00

Ludwine:

He Joeri,
    Nog bedankt voor je berichtjes op mijn site! Gelukkig heb ik Iguazu van de Argentijnse kant al aardig goed kunnen bekijken, wat een waanzinnige plek! Inmiddels ben ik weer thuis helaas.. bij jou staat het nu lekker voor de deur. Heel veel plezier in Nepal, je gaat het vast fantastisch vinden! Nepal is nog steeds mijn favoriete reisbestemming. Een trekking in Pokhara is absoluut een aanrader, ik ben destijds naar Annapurna Basecamp gelopen.
    Als je terug bent, gaan we zeker even bijkletsen alle (reis)verhalen uitwisselen, gezellig!

Succes met de laatste week en heel veel plezier!
    groetjes Ludwine