La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu

La Paz

Door: Joeri

Blijf op de hoogte en volg Joeri

25 April 2009 | Bolivia, La Paz

Hola,

vandaag na een lange rit aangekomen in La Paz, voor de tweede keer, dus het voelde al een beetje als thuiskomen. Morgen ga ik proberen op 5500 meter te komen, een hele fysieke uitdaging, maar we gaan het proberen. Even een biertje gedronken in een kroeg, blijkt die kroeg van een Nederlander te zijn, op het menu staan kroketten, bitterballen, hutspot etc. Tijdje met 2 nederlanders zitten kletsen die een nachtclub in La Paz runnen, ga daar morgenavond/nacht maar eens een borreltje doen. Goed, ik ga lekker slapen, want het is morgen weer vroeg dag en ik moet natuurlijk fit zijn voor de bergbeklimming. De foto's ga ik wel een andere keer uploaden, want het internet is ontzetten traag
Ciao
Joeri

• 26 April 2009 - 08:42

Yoka:

Zo te lezen vermaak je, je goed. Vandaag dus op grote hoogte vertoeven. Goede training voor Nepal. Moet ik ook nog aan de training anders kan ik jullie niet bij houden.

Morgen komt Ingrid langs om weer eens goed bij te kletsen. Na mijn vakantie moeten we maar eens gaan plannen voor in Nepal.

Nog heel veel plezier en geniet er van want voor je het weet sta je weer in Nederland.

Groetjes Yoka

• 26 April 2009 - 11:16

Kurt En Ingrid:

Hoi Joeri,

zoals Yoka al zei, is dit een goede training voor Nepal! Als wij dan te moe zijn en bevangen door de hoogte, kun je ons tenminste dragen...

Veel plezier in de nachtclub, ik weet niet hoe ik 'nachtclub' moet zien in La Paz, maar als het net zoiets is als in Cambodja, dan kun je altijd nog de massage overnemen van vermoeide dames hè...voor goede massage-tips moet je Kurt maar bellen!

Tot het volgende bericht!

Adios!