La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu

La Paz

Door: Joeri

Blijf op de hoogte en volg Joeri

25 April 2009 | Bolivia, La Paz

Hola,

vandaag na een lange rit aangekomen in La Paz, voor de tweede keer, dus het voelde al een beetje als thuiskomen. Morgen ga ik proberen op 5500 meter te komen, een hele fysieke uitdaging, maar we gaan het proberen. Even een biertje gedronken in een kroeg, blijkt die kroeg van een Nederlander te zijn, op het menu staan kroketten, bitterballen, hutspot etc. Tijdje met 2 nederlanders zitten kletsen die een nachtclub in La Paz runnen, ga daar morgenavond/nacht maar eens een borreltje doen. Goed, ik ga lekker slapen, want het is morgen weer vroeg dag en ik moet natuurlijk fit zijn voor de bergbeklimming. De foto's ga ik wel een andere keer uploaden, want het internet is ontzetten traag
Ciao
Joeri

  • 26 April 2009 - 08:42

    Yoka:

    Zo te lezen vermaak je, je goed. Vandaag dus op grote hoogte vertoeven. Goede training voor Nepal. Moet ik ook nog aan de training anders kan ik jullie niet bij houden.

    Morgen komt Ingrid langs om weer eens goed bij te kletsen. Na mijn vakantie moeten we maar eens gaan plannen voor in Nepal.

    Nog heel veel plezier en geniet er van want voor je het weet sta je weer in Nederland.

    Groetjes Yoka

  • 26 April 2009 - 11:16

    Kurt En Ingrid:

    Hoi Joeri,

    zoals Yoka al zei, is dit een goede training voor Nepal! Als wij dan te moe zijn en bevangen door de hoogte, kun je ons tenminste dragen...

    Veel plezier in de nachtclub, ik weet niet hoe ik 'nachtclub' moet zien in La Paz, maar als het net zoiets is als in Cambodja, dan kun je altijd nog de massage overnemen van vermoeide dames hè...voor goede massage-tips moet je Kurt maar bellen!

    Tot het volgende bericht!

    Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

Peru en Bolivia

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2009

Al een tijdje thuis....

25 April 2009

La Paz

23 April 2009

Potosi

15 April 2009

Arequipa

13 April 2009

Lima, Ica & Nasca
Joeri

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 16396

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 26 Juli 2012

Mongolië

18 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Cuba

14 Januari 2011 - 08 Februari 2011

Mali

01 Oktober 2010 - 15 Oktober 2010

Syrië & Jordanië

30 Mei 2010 - 21 Juni 2010

Berggorilla's en Chimpansees

18 Oktober 2009 - 09 November 2009

Nepal

11 April 2009 - 04 Mei 2009

Peru en Bolivia

Landen bezocht: