Lima, Ica & Nasca - Reisverslag uit Lima, Peru van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu Lima, Ica & Nasca - Reisverslag uit Lima, Peru van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu

Lima, Ica & Nasca

Door: Joeri

Blijf op de hoogte en volg Joeri

13 April 2009 | Peru, Lima

Eindelijk tijd gevonden om een eerste berichhtje te typen. Zit op het moment heerlijk in de schaduw aan het zwembad te computeren, er zijn vervelendere plekken te bedenken. We hebben een rustige vlucht gehad en zijn heelhuids in Lima aangekomen. Verder weinig van Lima gezien, maar ik geloof niet dat ik daar veel aan gemist heb. Een grote stad zoals vele anderen. De eerste volle dag was echt ontzettend gaaf. Lekker met een buggy door de zandduinen crossen en sandboardend weer de duinen af, met een speedboot naar de zeeleeuween en de humbolt pinguins geweest en vandaag in Nasca met een cessna over de Nasca lijnen gevlogen. Ik neem nog een Pisco Sour en ga nog even lekker van de zon genieten
Saludos
Joeri

• 14 April 2009 - 07:13

Kurt En Ingrid:

Hoi Joeri,

nou, de reis is goed begonnen! Je hebt al heel wat gezien en gedaan!
    Ik had al op internet gezien dat het erg mooi weer was in Lima, dus dat is genieten van het zonnetje.
    Mooi ook die zeeleeuwen, kon je er zo dichtbij komen? Of heb je met je turbolens helemaal ingezoomd?

Veel plezier verder en we kijken uit naar je volgende bericht!

Groetjes, Kurt en Ingrid

• 14 April 2009 - 09:13

Ludwine:

He Joeri,
    Klinkt goed! En heb je alles binnen kunnen houden op de vlucht boven de Nazca? ;-)
    Heel veel plezier op je reis, maar dat gaat vast lukken!
    groetjes Ludwine

• 15 April 2009 - 18:07

Marnelle:

Geweldig dat boarden in het zand!!! En ik weet zeker dat Obbe zwaar jaloers is op het rondcrossen in de woestijn!!!! Have fun babe!!!! x M.