Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu

Arequipa

Door: Joeri

Blijf op de hoogte en volg Joeri

15 April 2009 | Peru, Arequipa

Hallo allemaal!
Gisteren was even een wat mindere dag, de halve dag op bed gelegen :-( Diarree en misselijk. Was wel zonder kleerscheuren de Cessnavlucht doorgekomen (er waren toch wat zakjes volgek....) maar een paar uur later was ik aan de beurt. Een half dagje rust, wat imodium en goede moed heeft me goed gedaan, want de 9 uur durende nachtbus naar Arequipa is zonder problemen verlopen.
Helaas heb ik de trip naar de mummies moeten missen, maar ik voelde me op dat moment zelf meer een mummie

Inmiddels zijn ook 3 medereisgenoten aan de spuitpoep, is er 1 negen uur lang wagenziek geweest en kan de reisbegeleidster bijna niet meer lopen van de muggenbulten..... een hele ziekenboeg dus. Arequipa is een erg leuke stad dat toch al op zo'n 2300 meter ligt, da's kinderspel in vergelijking met morgen, want dan gaan we over de 5000 meter. De bus brengt ons naar ruim 4900 meter en dan nog een klein stukje lopen. Je moet toch over de 5000 als je de kans hebt :-) Dus vandaag al proberen 3 liter water naar binnen te krijgen en coca toffees, coca lollies, coca blaadjes, energiedrankjes en zoute dingen inslaan om hoogteziekte te voorkomen. Dus vanaf morgen ben ik een Cocajunkie
Adios
Joeri

• 15 April 2009 - 21:20

Yoka:

Hai Joeri,

Wat vervelend zeg dat je, je niet zo lekker voelde. Ik weet er alles van haha.Heel veel plezier daar op grote hoogte. Pas maar op dat je niet weer ziek wordt. Wel leuk om je verhalen zo te lezen, krijg ik alweer zin om aan de voorbereidingen van Nepal te beginnen.

Zorg maar wel dat je voor je terug bent afgekicked bent anders houden ze je bij de grens nog aan en je weet uit verhalen hoe het dan kan aflopen.

maak er iets moois van

groetjes Yoka

• 16 April 2009 - 06:54

Marnelle:

Oh nee nee toch! Ja dan kun je je aardig belabbert voelen heh. Nou rustig aan, morgen moet je er weer tegenaan! Enjoy, kus M.

• 16 April 2009 - 07:14

Kurt En Ingrid:

Hee Joeri,

nou, dat ging lekker dan, haha! Vervelend hè, als je je zo beroerd voelt. Blij dat je toch een mummie hebt gezien toen je in de spiegel keek...
    En nu lekker aan de coca dus...gezellige boel daar, hihi, spuitpoep, coke, kotsen...
    Yoka en ik zullen even spoedberaad houden om te beslissen of we je nog wel mee willen hebben naar Nepal, haha!

Veel plezier weer verder en tot het volgende bericht!

Groetjes van ons

• 16 April 2009 - 19:59

Kurt En Ingrid:

P.S. En aangezien wij natuurlijk hier als stalkers alles bijhouden: Is Anke je reisbegeleidster???hihi

Adios!

• 20 April 2009 - 21:01

John:

Hola Globetrotter, how's life? Zie dat je tegenwoordig de pistes af komt op je buik. Erg lache je met je goddelijke lichaam zo sportief bezig te zien. Altijd al een sportman geweest!!

Anyway... have fun. Kijk uit naar je volgende berichtje.

Gr.

John