Even een snel berichtje - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu Even een snel berichtje - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Joeri Rozenga - WaarBenJij.nu

Even een snel berichtje

Door: Joeri

Blijf op de hoogte en volg Joeri

05 Juni 2010 | Oeganda, Jinja

Hallo, even een kort berichtje. Op het moment ben ik in Jinja, een plaatsje aan de Nijl. Ze hebben hier internet, maar het houdt niet echt over. Het is ontzetten traag en een foto kan ik hier niet uploaden. De komende drie dagen ben ik verstookt van Electriciteit en dus ook van internet. De reisverslagen met bijbehorende foto's zullen dus nog even moeten wachten. Tot nu toe is het echt een geweldige reis met veel contact met de lokale bevolking. We zijn op veel plaatsen geweest waar nauwelijks toerisme is en waar hele dorpen voor ons uitlopen. Erg leuk om mee te maken. Morgenochten om 6 uur vertrekken we naar Murchison Falls, waar we de echte wilde dieren gaan zien, ik ben benieuwd.
Dat was het voor nu en ik beloof dat als ik de mogelijkheid heb om al mijn verhalen te gaan posten!
Groetjes
Joeri

• 06 Juni 2010 - 07:48

Kurt En Ingrid:

Hee Joeri,

wat je schrijft klinkt goed: veel contact met de lokale bevolking en in afgelegen gebieden komen. We zijn heel benieuwd naar de dieren die je gaat zien en hopelijk gaan we foto's te zien krijgen als je weer wat stroom hebt!
    Heb je leuke medereizigers?

Groetjes, Kurt en Ingrid

• 06 Juni 2010 - 13:00

Marnelle:

Geniet met volle teugen!!! kus M.

• 13 Juni 2010 - 06:55

John:

Having fun amigo? Hoe was de Apenheul?